Երեխաները ծեփեցին իրենց ծանոթ թվերից մի քանիսը , որից հետո այն վերածեցին խաղի։Խաղում կատարված գործունեությունը օգնեց զարգացնել խոսքային շնչառությունը, ուշադրությունը և մանր մոտորիկան, իսկ թիվը ծեփելիս նրանք ավելի ուշադրիր եղան թվի գրությանը ։
Մելինե Սիմոնյանի մեդիամիջավայր
Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Արևմտյան դպրոցի 5 տարեկաններ
Երեխաները ծեփեցին իրենց ծանոթ թվերից մի քանիսը , որից հետո այն վերածեցին խաղի։Խաղում կատարված գործունեությունը օգնեց զարգացնել խոսքային շնչառությունը, ուշադրությունը և մանր մոտորիկան, իսկ թիվը ծեփելիս նրանք ավելի ուշադրիր եղան թվի գրությանը ։