Հաշվետվություն

Առցանց հանդիպում «2020-2021 ուստարի. ընդառաջ»

Այսօր կայացավ  Տիարի հետ սպասված մեր   հանդիպումը։ Քննարկում  էինք 2019-2020 թթ․ մեր ձեռքբերումները և հունիսի  ստեղծագործ նախագծերը ։ Ինձ համար ձեռքբերում էր այս տարվա նորեկ սեբաստացիների հետ իմ հաջողած նախագծերի իրականացումը, նոր ծնողկան համայնքի սերն ու վստահությունը։ Մինչ այս , ես աշխատում էի ինձ քաջ ծանոթ, ասել է թե, իմ աչքի առաջ մեծացած սեբաստացիների հետ ։ Իսկ այս նորեկ վեց տարեկանները անգամ չգիտեին մեր դպրոցի բազմակողմ մուտքերն ու ելքերը, նրանց համար ամեն ինչ նոր էր, անծանոթ , բայց միևնույն ժամանակ՝ գրավիչ։  Հիշում եմ , թե առաջին շաբաթը  որքան էի հուզվում և լարվում նրանց հետ բակ դուրս գալուց, վախենում էի , որ կմոլորվեն։ Իսկ ահա տարվա վերջ , առցանց հանդիպումների ընթացքում հասկացա և գնհատեցի նրանց սերն ու կարոտը, անկեղծ զրույցները։ Կարծում եմ, որ ա՛յ սա է իմ այս տարվա իսկական ձեռքբերումը՝ իսկական և անկեղծ ընկերությունն ու  վստահություն։Շնորհակալ եմ ․․․
Ձեռքբերում եղավ նաև մեր տանը , որտեղ երեք սեբաստացիներին միացավ մեր չորրորդ ավագ  ընկերը ՝ մեր հայրիկը, ով մինչ այդ պարզապես լսում էր և ժպտում մեր նախագծերի , անելիքների վրա։ Իսկ առցանց ընտանեկան դպրոցի շնորհիվ մենք համալրվեցինք , ինչը ես մանրամասնորեն պատմել եմ իմ հոդվածում ։
Շնորհակալ եմ կրթահամալիրին, այս էլ յոթերորդ տարին ինձ աշխատանք ընձեռելու համար։
Շնորհակալ եմ տիարին, որ գնահատում է իմ ընկերությունը երեխաների հետ, նա հաճախ է խոսում որպես Դավիթ Բլեյանի հայրիկ, ում հետ մենք երկա՜ր ճանապարհ ենք անցել և դեռ կշարունակենք ․․․․
Կարծում եմ, յուրաքանչյուր մանկավարժի  բարձրագույն ձեռքբերումը  սովորող- ծնող- ուսուցիչ առողջ փոխհարաբերությունն է ։  
Շնորհակալ եմ ․․․